Obecná pravidla komunikace se spotřebiteli, § 77
Zákon o spotřebitelském úvěru č. 257/2016 Sb.
Trvalý odkaz pro ustanovení zobrazené na této stránce k vložení do Vaší stránky:
Trvalý odkaz pro ustanovení zobrazené na této stránce v kontextu okolních ustanovení k vložení do Vaší stránky:
§ 77
Obecná pravidla komunikace se spotřebiteli
(1) Poskytovatel a zprostředkovatel při komunikaci se spotřebitelem, včetně propagačního sdělení, nesmí používat nejasné, nepravdivé, zavádějící nebo klamavé informace.
(2) Poskytovatel a zprostředkovatel zajistí, aby obsah komunikace byl
a) podán jasným, výstižným a zřetelným způsobem a
b) dostačující a přesný a nezastíral, nezlehčoval nebo nezamlčoval důležité skutečnosti, informace nebo upozornění, zejména nepoužíval formulace, které mohou u spotřebitele vyvolávat klamné očekávání týkající se dostupnosti spotřebitelského úvěru a výše jeho nákladů.
Zpět na obsah zákona